Přeskočit na obsah

Repozitář publikační činnosti

    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Pedagogická fakulta
  • Zobrazit záznam
  • Repozitář publikační činnosti UK
  • Fakulty
  • Pedagogická fakulta
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The WANDA Reflective Method as a Tool for Improving Teachers’ Well-being

původní článek
Creative Commons License IconCreative Commons BY IconCreative Commons NC Icon
en
vydavatelská verze
  • žádná další verze
Thumbnail
File can be accessed.Získat publikaci
Autor
Poche Kargerová, JanaORCiD Profile - 0000-0002-6273-2157
Göbelová, Taťána
Šimlová, Žaneta
Seberová, Alena

Zobrazit další autory

Datum vydání
2025
Publikováno v
Revija za Elementarno Izobraževanje
Nakladatel / Místo vydání
Založba PEF, Pedagoška fakulteta
Ročník / Číslo vydání
18 (Special Issue)
ISBN / ISSN
ISSN: 1855-4431
ISBN / ISSN
eISSN: 2350-4803
Informace o financování
UK//COOP
Metadata
Zobrazit celý záznam
Kolekce
  • Pedagogická fakulta

Tato publikace má vydavatelskou verzi s DOI 10.18690/rei.5403

Abstrakt
This qualitative research study focuses on teachers' well-being in the context of the WANDA reflective method. The aim was to explore teachers' subjective perceptions of the benefits of WANDA on their well-being. Data were collected through a qualitative written interview technique. The research sample consisted of sixteen primary and pre-primary teachers who had completed the WANDA method. Content analysis of the data was conducted using thematic analysis based on the PERMA model. The results showed that WANDA contributes to teachers' well-being in the areas of Relationships, Meaning, Positive Emotions, and Engagement, while the Accomplishment category was the least represented.
Klíčová slova
WANDA, well-being, teachers’ well-being, PERMA
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/3294
Licence

Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně 4.0 International

Zobrazit podmínky licence

xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-publication-version-

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV
 

 

O repozitáři

O tomto repozitářiAkceptované druhy výsledkůPovinné popisné údajePoučeníCC licence

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV