Zobrazit minimální záznam

Příklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinu

dc.contributor.authorDědičová, Marie
dc.date.accessioned2024-07-10T09:15:46Z
dc.date.available2024-07-10T09:15:46Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14178/2554
dc.description.abstractLetní škola v Tallinu probíhala od 11. do 29. 7. 2022 a nabídla studentům 22 kurzů nejrůznějšího zaměření. Kurz, jehož jsem byla účastníkem, s názvem "Design vážných her" probíhal od 18. do 22.7 a zúčastnilo se jej 14 lidí z celého světa (Německo, Rakousko, Švýcarsko, USA, Brazílie, Chile, Itálie, Řecko, Sýrie, Nizozemsko, Francie). Hlavními vyučujícími byli Martin Sillaots a Mikhail Fiadotau z oddělení Digitálních technologií Tallinské univerzity.cs
dc.description.abstractLetní škola v Tallinu probíhala od 11. do 29. 7. 2022 a nabídla studentům 22 kurzů nejrůznějšího zaměření. Kurz, jehož jsem byla účastníkem, s názvem "Design vážných her" probíhal od 18. do 22.7 a zúčastnilo se jej 14 lidí z celého světa (Německo, Rakousko, Švýcarsko, USA, Brazílie, Chile, Itálie, Řecko, Sýrie, Nizozemsko, Francie). Hlavními vyučujícími byli Martin Sillaots a Mikhail Fiadotau z oddělení Digitálních technologií Tallinské univerzity.en
dc.language.isocs
dc.relation.urlhttps://journals.muni.cz/pedor/article/view/33729/28715
dc.rightsCreative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 Internationalcs
dc.rightsCreative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivativeWorks 4.0 Internationalen
dc.titlePříklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinucs
dcterms.accessRightsopenAccess
dcterms.licensehttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode
dc.date.updated2024-07-10T09:15:46Z
dc.identifier.eissn1805-9511
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement///SVV260592
dc.date.embargoStartDate2024-07-10
dc.type.obd73
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.obd626251
dc.subject.rivPrimary50000::50300::50301
dcterms.isPartOf.namePedagogická orientace
dcterms.isPartOf.issn1211-4669
dcterms.isPartOf.journalYear2022
dcterms.isPartOf.journalVolume32
dcterms.isPartOf.journalIssue2
uk.faculty.primaryId117
uk.faculty.primaryNamePedagogická fakultacs
uk.faculty.primaryNameFaculty of Educationen
uk.department.primaryId1578
uk.department.primaryNameKatedra preprimární a primární pedagogikycs
uk.department.primaryNameDepartment of Pre-primary and Primary Educationen
dc.title.translatedAn example of designing a serious digital game based on experiences from Design of serious games summer school course in Tallinen
dc.description.pageRange139-143
dc.type.obdHierarchyCsČLÁNEK V ČASOPISU::článek v časopisu::jiný článekcs
dc.type.obdHierarchyEnJOURNAL ARTICLE::journal article::other articleen
dc.type.obdHierarchyCode73::152::200en
uk.displayTitlePříklad tvorby vážné digitální hry na základě zkušeností z kurzu „Design vážných her“ na letní škole v Tallinucs
uk.displayTitle.translatedAn example of designing a serious digital game based on experiences from Design of serious games summer school course in Tallinen


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam