Zobrazit minimální záznam

PLÁNOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO OBSAHU V KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTECH MATEŘSKÝCH ŠKOL – HLEDÁNÍ CESTY K OSOBNOSTNĚ ORIENTOVANÉMU POJETÍ

dc.contributor.authorLoudová Stralczynská, Barbora
dc.contributor.authorKoželuhová, Eva
dc.date.accessioned2024-06-26T11:15:29Z
dc.date.available2024-06-26T11:15:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14178/2521
dc.description.abstractPříspěvek se zaměřuje na problematiku plánování vzdělávacího obsahu ve školních vzdělávacích programech mateřských škol. Prezentuje výsledky obsahové analýzy 40 školních vzdělávacích programů mateřských škol a dotazníkového šetření realizovaného mezi učitelkami mateřských škol, které současně studují obor na VŠ. Výzkum se zaměřil na praxi mateřských škol v plánování vzdělávacího obsahu na úrovni školy, ale také na zkušenosti a názory pedagogů-studentů na koncipování kurikula. Do výzkumu se zapojilo 352 respondentů, kteří studují v kombinovaných programech všech univerzit poskytujících profesní přípravu učitelů v předškolním vzdělávání v České republice.cs
dc.description.abstractThe paper focuses on curriculum design and the planning of educational programs within Czech nursery schools in the Czech Republic. It presents the results of a content analysis of the educational programs from 40 schools and the data from responses to a questionnaire by the student pre-school teachers. The research focused on the practice of nursery schools when planning educational content at the school level, but also on the experiences and opinions of student teachers about curriculum design. The research involved 352 respondents studying distance learning programs at universities providing initial professional training for teachers in pre-primary education in the Czech Republic.en
dc.language.isocs
dc.relation.urlhttps://pages.pedf.cuni.cz/gramotnost/files/2022/11/Gramotnost_02_2022_Loudova-1.pdf
dc.rightsNa webu vydavatele uvedeno: Vyzýváme knihovníky, aby uváděli tento časopis ve svém seznamu volně dostupných elektronických publikací.
dc.titlePLÁNOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO OBSAHU V KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTECH MATEŘSKÝCH ŠKOL - HLEDÁNÍ CESTY K OSOBNOSTNĚ ORIENTOVANÉMU POJETÍcs
dcterms.accessRightsopenAccess
dcterms.licensehttps://ojs.cuni.cz/gramotnost/information/librarians
dc.date.updated2024-06-26T11:15:29Z
dc.subject.keywordkurikulumcs
dc.subject.keywordvzdělávací programcs
dc.subject.keywordplánování vzdělávacího obsahucs
dc.subject.keywordpředškolní vzdělávánícs
dc.subject.keywordmateřská školacs
dc.subject.keywordcurriculum designen
dc.subject.keywordeducational programsen
dc.subject.keywordteacher planningen
dc.subject.keywordpre-primary educationen
dc.subject.keywordnursery schoolsen
dc.identifier.eissn2533-7890
dc.relation.fundingReferenceinfo:eu-repo/grantAgreement/UK/COOP/COOP
dc.date.embargoStartDate2024-06-26
dc.type.obd73
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.obd617020
dc.identifier.rivRIV/00216208:11410/22:10449361
dc.subject.rivPrimary50000::50300::50301
dcterms.isPartOf.nameGramotnost, pregramotnost a vzdělávání
dcterms.isPartOf.issn2533-7882
dcterms.isPartOf.journalYear2022
dcterms.isPartOf.journalVolume6
dcterms.isPartOf.journalIssue2
uk.faculty.primaryId117
uk.faculty.primaryNamePedagogická fakultacs
uk.faculty.primaryNameFaculty of Educationen
uk.department.primaryId1578
uk.department.primaryNameKatedra preprimární a primární pedagogikycs
uk.department.primaryNameDepartment of Pre-primary and Primary Educationen
dc.title.translatedPLANNING EDUCATIONAL CONTENT IN curricular DOCUMENTS oF nursery schools - FINDING A WAY TO A child-centered approachen
dc.description.pageRange7-21
dc.type.obdHierarchyCsČLÁNEK V ČASOPISU::článek v časopisu::původní článekcs
dc.type.obdHierarchyEnJOURNAL ARTICLE::journal article::original articleen
dc.type.obdHierarchyCode73::152::206en
uk.displayTitlePLÁNOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO OBSAHU V KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTECH MATEŘSKÝCH ŠKOL – HLEDÁNÍ CESTY K OSOBNOSTNĚ ORIENTOVANÉMU POJETÍcs
uk.displayTitle.translated<strong>PLANNING EDUCATIONAL CONTENT IN curricular DOCUMENTS oF nursery schools – FINDING A WAY TO A child-centered approach</strong>en


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam