Přeskočit na obsah

Repozitář publikační činnosti

    • čeština
    • English
  • čeština 
    • čeština
    • English
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Repozitář publikační činnosti UK
  • Vysokoškolské ústavy
  • Centrum pro otázky životního prostředí
  • Zobrazit záznam
  • Repozitář publikační činnosti UK
  • Vysokoškolské ústavy
  • Centrum pro otázky životního prostředí
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The climate change stage of change measure: vehicle choice experiment

původní článek
Creative Commons License IconCreative Commons BY IconCreative Commons NC IconCreative Commons NC Icon
vydavatelská verze
  • žádná další verze
Thumbnail
File can be accessed.Získat publikaci
Autor
Waygood, E. O. D.
Wang, Bobin
Daziano, Ricardo A.
Patterson, Zachary
Braun Kohlová, MarkétaORCiD Profile - 0000-0002-1501-4873WoS Profile - P-4433-2016Scopus Profile - 56755272400

Zobrazit další autory

Datum vydání
2022
Publikováno v
Journal of Environmental Planning and Management
Ročník / Číslo vydání
65 (7)
ISBN / ISSN
ISSN: 0964-0568
ISBN / ISSN
eISSN: 1360-0559
Metadata
Zobrazit celý záznam
Kolekce
  • Centrum pro otázky životního prostředí

Tato publikace má vydavatelskou verzi s DOI 10.1080/09640568.2021.1913107

Abstrakt
Various measures have been proposed and validated to assess environmental motivation and explain peoples' consumer behavior. However, most of the measures are rather complex, sometimes comprising dozens of items. In order to overcome the associated response burden, the goal of our research is to validate a much simpler measure of environmental motivation, namely the measure of Climate Change-Stage of Change. To do so we analyze data from a discrete choice experiment in which drivers decide to purchase a car with different levels of CO2 emissions and we also measure their environmental motivation with three alternative measures. The results show that environmental motivation assessed with Climate Change-Stage of Change explains the choices in the experiment as well as with more complex measures. Our findings have substantial implications for researchers as they may be able to assess climate-relevant motivation - a significant factor for many consumer choices - with a single question.
Klíčová slova
Climate change, stage of change, vehicle choice, general ecological behaviors, new environmental paradigm,
Trvalý odkaz
https://hdl.handle.net/20.500.14178/3068
Zobraz publikaci v dalších systémech
WOS:000682395100001
SCOPUS:2-s2.0-85110586994
Licence

Licence pro užití plného textu výsledku: Creative Commons Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Nezpracovávejte 4.0 International

Zobrazit podmínky licence

xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-publication-version-

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV
 

 

O repozitáři

O tomto repozitářiAkceptované druhy výsledkůPovinné popisné údajePoučeníCC licence

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekcePracovištěDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
Atmire NV